Logo Autorotos

Všetko pod
jednou strechou
  NON STOP služba  02 / 4949 1828

Logo Autorotos

  • Predaj
    • Predaj nových áut Škoda
    • Predaj ojazdených áut
    • Objednanie predvádzacej jazdy
    • Konfigurátor
  • Autoservis
    • Autorizovaný servis Škoda
    • Autorizovaný servis Volkswagen
    • Pneuservis
    • Objednávací formulár do servisu
  • STK + EK
    • Pripomenutie terminu STK/EK
  • Kontrola originality
  • Ostatné služby
    • Náhradné vozidlo
    • Pick-up servis
    • Znalecká činnosť
    • Čerpacia stanica
    • Reštaurácia
  • Vernostný program
  • Novinky a akcie
  • Kariéra
  • Kontakt

Novinky a akcie

  1. Domov
  2. Novinky a akcie
  • Škoda Brunch
    Mar 22, 2023

    Škoda Brunch

    Príďte do nášho showroomu 1.apríla pri príležitosti 30. narodenín Škoda Auto Slovensko.. Čítať ďalej

    Auto Rotos
  • BÚRLIVÉ VÝŠINY
    Dec 6, 2022

    BÚRLIVÉ VÝŠINY

    Svetlá sa rozsvecujú a výťahom do miestnosti stúpa ŠKODA ENYAQ RS iV. Veterný tunel je pripravený na meranie finálnej verzie elektrického SUV. Poďme na to!.. Čítať ďalej

    Škoda
  • Je dobré mať Filipa
    Dec 2, 2022

    Je dobré mať Filipa

    Získajte modely ŠKODA FABIA, SCALA alebo KAMIQ s balíkom benefitov 5 rokov pohody a cenovou garanciou až na 12 mesiacov! Objednajte si nové vozidlo už teraz a užite si všetky benefity programu v hodnote až do 1 500 €... Čítať ďalej

    Škoda
  • ŠKODA VISION 7S
    Oct 18, 2022

    ŠKODA VISION 7S

    Odhalením sedemmiestnej štúdie VISION 7S ponúka ŠKODA AUTO prvý špecifický pohľad na nový dizajnový jazyk značky, ktorý spája robustnosť, funkčnosť a autentickosť... Čítať ďalej

    Škoda
  • ŠKODA FABIA MONTE CARLO
    Apr 6, 2022

    ŠKODA FABIA MONTE CARLO

    ŠKODA AUTO rozširuje štvrtú generáciu vozidla FABIA o variant MONTE CARLO... Čítať ďalej

    Auto Rotos
  • ENYAQ COUPÉ RS iV
    Apr 4, 2022

    ENYAQ COUPÉ RS iV

    Úplne nové vozidlo ŠKODA ENYAQ COUPÉ RS iV je iskrou, ktorá zapáli vašu vášeň pre riadenie... Čítať ďalej

    Škoda
  • ‹
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›

Odber noviniek

Naša ponuka

  • Predaj vozidiel
  • Autoservis
  • STK + EK
  • Požičovňa áut
  • Ostatné služby

Informácie

  • Novinky a akcie
  • O nás
  • Kontakt
  • Súbory Cookie
  • Ochrana osobných údajov
  • Reklamačný poriadok

O nás

Ponúkame Vám značkový predaj vozidiel v celom výrobnom sortimente a predaj náhradných dielov vozidiel Škoda.

Pri predaji zabezpečujeme komplexnú činnosť priamo v našom klimatizovanom salóne. Vozidlo sa u nás poistí, vybaví leasing, prihlási sa na Dopravnom inšpektoráte, a to v priebehu do 24 hod. Taktiež sa vykonáva komplexná likvidácia poistných udalostí. Okrem toho vykonávame technickú kontrolu vozidiel (STK+EK) v prípade osobných ale i nákladných vozidiel.

© 2017 Auto Rotos - Rozbora s.r.o.

Zásady používania súborov cookie na AutoRotos.sk

Čo sú súbory cookies

Ako je bežná prax s takmer všetkými profesionálnymi webovými stránkami táto stránka používa cookies, čo sú malé súbory, ktoré sú stiahnuté do počítača, aby vylepšili naše služby. Táto stránka popisuje, aké informácie zhromažďujeme, ako ich používame, a dôvod, prečo sa niekedy potrebujú ukladať tieto súbory cookie. Ďalej napíšeme ako môžete predísť ukladaniu cookies, môže to však spôsobiť zhoršenie alebo "zlomiť" určité prvky funkčnosti stránok.

Ďalšie všeobecné informácie o cookies nájdete vo Wikipédii na stránke o cookies.

Ako používame súbory cookies

Z rôznych dôvodov uvedených nižšie používame cookies. Bohužiaľ, vo väčšine prípadov nie sú k dispozícii žiadne štandardné možnosti pre zakázanie cookies bez toho, aby úplne zakázali funkcie, ktoré sa nachádzajú na tejto stránke. Odporúča sa, aby ste nechali zapnuté všetky cookies, ak si nie ste istí, či ich budete potrebovať, alebo v prípade, že sú používané na poskytovanie služby, ktorú používate.

Zakázanie súborov cookies

Môžete zabrániť ukladaniu cookies úpravou nastavenia vo vašom prehliadači (pozri inštrukcie vášho prehliadača na to, ako to urobiť). Uvedomte si, že zakázanie cookies, bude mať vplyv na funkčnosť tejto a mnohých iných webových stránok, ktoré navštívite. Cookies budú zvyčajne mať za následok aj zakázanie určitých funkcií a vlastností tohto webu. Preto sa odporúča aby ste nezakazovali cookies.

Súbory cookies, ktoré používame

Ak si u nás vytvoríte účet tak budeme používať cookies pre riadenie prihlasovacieho procesu a všeobecnej správy. Tieto súbory cookie sú zvyčajne odstránené pri odhlásení avšak v niektorých prípadoch môžu zostať ak sa vaše preferencie stránky uložia aj ak ste sa odhlásili.

Cookies používame aj keď ste prihlásení a teda môžeme využívať fakt, že ste prihlásený naprieč našou stránkou. To zabráni nutnosti prihlásiť sa zakaždým, keď navštívite nové podstránky. Tieto súbory cookies sú obvykle odstránené alebo vymazané, keď sa odhlásite, aby sa zabezpečilo, že môžete pristupovať len k obmedzeným funkciám a oblasti po prihlásení.

Táto stránka ponúka newsletter alebo e-mailové služby predplatného a súbory cookies môžu byť použité na zapamätanie, ak ste už zaregistrovaný a či sa majú zobrazovať niektoré oznámenia, ktoré by mohli byť v platnosti od užívateľov.

Táto stránka ponúka e-commerce, platobné prostriedky alebo možnosti predplatného a niektoré súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie, že vaša objednávka je uložená medzi našimi stránkami a môže teda pracovať správne.

Keď zadáte údaje prostredníctvom formulára, ako je ten, ktorý nájdete na kontaktných stránkach, súbory cookies môže byť nastavené aby si zapamätali vaše užívateľské údaje pre budúcu korešpondenciu.

S cieľom poskytnúť vám výborný používateľský zážitok na tejto stránke, poskytujeme funkciu nastavenia vašich preferencií pre to, aby tento web bežal bez problémov, keď ho používate. Aby bolo možné uložiť vaše preferencie, musíme nastaviť súbory cookie, aby sa tieto informácie zobrazili kedykoľvek budete komunikovať so stránkou.

Súbory cookies tretích strán

V niektorých osobitných prípadoch tiež používame cookies poskytované dôveryhodnými tretími stranami. Nasledujúce časť vám ukáže, ktoré súbory cookies tretích strán sa môžu nachádzať na našeich stránkach.

Táto stránka používa Google Analytics, ktorá je jedným z najrozšírenejších a dôveryhodných analytických riešení na webe a pomáhajú nám pochopiť, ako používať stránky a spôsoby, ako môžeme vylepšiť naše služby. Tieto súbory cookie môžu sledovať veci, ako dlho budete tráviť na webe a stránkach, ktoré navštevujete, aby sme mohli pokračovať vo vývoji pútavého obsahu.

Pre viac informácií o Google Analytics cookie, nájdete na oficiálnej stránke Google Analytics.

Analýzy dalších tretích strán sa taktiež používajú na sledovanie a meranie využitia týchto stránok, aby sme mohli pokračovať vo výrobe zaujímavého obsahu. Tieto súbory cookie môžu sledovať veci, ako ako dlho budete tráviť na webe alebo navštívených stránkách, ktoré nám pomáhajú pochopiť, ako môžeme zlepšiť stránky pre vás.

Čas od času skúšame nové funkcie a vykonávame drobné zmeny v spôsobe, ako je web zobrazovaný. Keď testujeme nové funkcie, tieto súbory cookie môžu byť použité na zabezpečenie toho, aby ste obdržali konzistentné zobrazovanie stránok.

Ďalšie informácie

Dúfame, že sme objasnili pre vás to čo bolo vyššie spomenuté a ak existuje niečo, o čom si nie ste istí, že budete potrebovať, je zvyčajne bezpečnejšie nechať zapnuté cookies. Avšak ak stále hľadáte viac informácií, môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár na stránke www.autorotos.sk alebo zaslaním e-mailu na adresu info@auto-rotos.sk

Ochrana osobných údajov

  1. PREHLÁSENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV

    1. Ochrana vašej súkromnej sféry pri využívaní našej webovej stránky www.autorotos.sk je pre nás veľmi dôležitá. Preto Vás chceme v nasledujúcom texte dôkladne informovať o spracovaní osobných údajov. Zodpovednosť za ochranu údajov na tejto stránke má spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o., so sídlom: Račianska 184/B, Bratislava 831 05, IČO: 35 918 519, DIČ: 2021948962, IČ DPH: SK2021948962, kontaktný e-mail: info@auto-rotos.sk.
    2. Pri používaní a spracovaní osobných údajov drží striktne príslušných platných zákonných ustanovení o ochrane údajov. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. má právo na využívanie osobných ako aj anonymných údajov v rozsahu stanovenom zákonom, s výhradou v ďalšom popísaných práv dotknutých osôb.
    3. Toto prehlásenie o ochrane údajov platí iba pre webovú stránku www.autorotos.sk a súvisiace podstránky, nie však pre webové stránky, ktoré sú kontrolované a prevádzkované tretími. Prosím, preverte si prehlásenia o ochrane osobných údajov webových stránok, ktoré sú kontrolované a prevádzkované tretími stranami, nakoľko tieto webové stránky nepodliehajú našej kontrole a spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. nie je zodpovedná za ich obsah a opatrenia na ochranu údajov.
  2. BEZPEČNOSŤ ÚDAJOV

    Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. prijala na ochranu Vašich osobných údajov primerané technické a organizačné opatrenia, ktoré chránia Vaše osobné údaje okrem iného pred stratou, manipuláciou alebo neoprávneným prístupom. Prijaté opatrenia podliehajú pravidelnej kontrole a priebežne sú prispôsobované podľa najnovších poznatkov stavu techniky. Pokiaľ by došlo k porušeniu ochrany Vašich osobných údajov, budeme Vás bez zbytočného odkladu v priebehu 72 hodín informovať, ak by takéto porušenie ochrany Vašich osobných údajov mohlo viesť k vysokému riziku pre Vaše práva.
  3. ZBER A SPRACÚVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

    Vami poskytnuté osobné údaje Osobné údaje spracúvame podľa aktuálne platných zákonných ustanovení o ochrane osobných údajov (18/2018 Z.z. - Zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Keď s nami korešpondujete alebo vyplníte formulár s osobnými údajmi na našej webovej stránke, vezmite na vedomie, že osobné údaje, ktoré ste uviedli v príslušnom formulári, sú spracúvané iba na konkrétny účel podľa podmienok tam uvedených.
  4. PARTNERI

    Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. nespracúva všetky osobné údaje sama, ale s podporou profesionálnych partnerov, menovite spoločností ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, Bratislava 821 02; Porsche Slovakia, spol. s r.o. Vajnorská 160, Bratislava 831 04; AUTO ROTOS s.r.o., Pestovateľská 10, Bratislava 821 04, ROTOS – STK a.s., Račianska 184/B, Bratislava 831 54 a zmluvne poverenými dodávateľmi služieb a prác pre AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o.
    Partneri boli starostlivo vybratí a vhodnými technickými a organizačnými opatreniami sa starajú o to, aby sa spracúvanie Vašich osobných údajov uskutočňovalo v súlade s požiadavkami zákona o ochrane osobných údajov a bolo zaručené dodržanie Vašich práv. Partnerom nie je dovolené používať prenechané osobné údaje na vlastné alebo komerčné účely alebo ich poskytovať tretím stranám. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. neposkytuje tretím stranám - napríklad vydavateľstvám zoznamov adries a spoločnostiam vykonávajúcim priamu reklamu.
  5. INFORMÁCIE O PRÁVACH DOTKNUTEJ OSOBY – UŽÍVATEĽA

    Osoba poskytujúca osobné údaje (dotknutá osoba - Užívateľ) má v zmysle ustanovenia čl. 15 až 22 a čl. 34 GDPR nasledovné práva:
    1. Právo na prístup k osobným údajom podľa čl. 15 GDPR: Dotknutá osoba má právo získať od spoločnosti AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a k informáciám zaslaním požiadavky na mailovú adresu info@auto-rotos.sk.
    2. Právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov. Požiadavku na opravu dotknutá osoba môže zaslať mailovo na adresu info@auto-rotos.sk.
    3. Právo na výmaz osobných údajov podľa čl 17 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. bez zbytočného odkladu vymazala osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak:
      • osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,
      • dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,
      • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu,
      • osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,
      • je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa GDPR, Zákona o ochrane osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
      • sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.
      Požiadavku na vymazanie dotknutá osoba môže zaslať mailovo na adresu info@auto-rotos.sk.
    4. Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa čl. 18 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. obmedzila spracúvanie osobných údajov, ak:
      • dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho spoločnosti AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. overiť správnosť osobných údajov,
      • spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,
      • spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku,
      • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane spoločnosti AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.
        Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. povinná informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.
      Požiadavku na obmedzenie spracúvania môže dotknutá osoba zaslať mailovo na adresu info@auto-rotos.sk.
    5. Na základe čl. 19 GDPR je spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. v prípade, ak to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov. Takúto požiadavku môže dotknutá osoba zaslať mailovo na adresu info@auto-rotos.sk
    6. Právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl. 20 GDPR: Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla spoločnosti AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o., v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi.
      Požiadavku na prenosnosť osobných údajov môže dotknutá osoba zaslať mailovo na adresu info@auto-rotos.sk.
    7. Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa čl. 21 GDPR: Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov spoločnosti AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Uvedené námietky môže dotknutá osoba zasielať mailovo na info@auto-rotos.sk.
    8. Na základe čl. 22 GDPR má dotknutá osoba právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.
    9. Na základe čl. 34 GDPR má dotknutá osoba právo, aby jej spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o. bez zbytočného odkladu oznámila porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.
  6. POSKYTOVANIE INFORMÁCIÍ DOTKNUTEJ OSOBE

    1. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je povinná poskytnúť dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13 GDPR aoznámenia podľa čl 15 až 22 a čl. 34 GDPR , ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informácie môže spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až 22 GDPR povinná poskytnúť dotknutej osobe súčinnosť. Uvedené požiadavky môže dotknutá osoba zaslať na info@auto-rotos.sk.
    2. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je povinná poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu 1 do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je povinná informovať o každom takom predĺžení dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.
    3. Informácie podľa bodu 1 poskytuje AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. bezodplatne.
    4. Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.
  7. OBMEDZENIE PRÁV DOTKNUTEJ OSOBY

    O obmedzení práv dotknutej osoby v súlade a podľa čl. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochrane osobných údajov AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. informuje dotknutú osobu, ak tým nie je ohrozený účel obmedzenia.
  8. ZÍSKAVANIE A SPRACÚVANIE ANONYMNÝCH ÚDAJOV

    Na tejto webovej stránke sú použité softvéry pre analýzu používania stránok. Vyhodnotením týchto údajov získavame dôležité poznatky o preferenciách užívateľov. Tieto poznatky pomáhajú zlepšovať kvalitu ponuky. Pri každej návšteve stránky sa konkrétne neobmedzene zaznamenávajú tieto údaje:
    • Anonymný tvar IP adresy, ktorý zaslal požiadavku
    • Dátum a čas zaslania požiadavky
    • Názov prezeranej stránky resp. súboru
    • Linku, z ktorej stránky ste sa na túto stránku dostali
    • Prehliadač a verzia prehliadača, ktorý užívateľ používa
    • Operačný systém, ktorý užívateľ používa.
    Tieto údaje sa vyhodnocujú pre štatistické účely. Pritom sú to výlučne informácie, ktoré nepripúšťajú spojenie s vašou osobou. Ako užívateľ zostávate anonymný.
  9. SPRACOVANIE ÚDAJOV, KTORÉ SI NEVYŽADUJE SÚHLAS

    1. Kontaktný formulár, Formulár k záujmu o vozidlo, Formulár k testovacej jazde
      • Kontaktný formulár: pri odoslaní kontaktného formulára sa spracovávajú vaše osobné údaje z kontaktných políčok (Meno, Email, Telefón).
      • Účel: odpoveď na dopyt/otázku dotknutej osoby
      • Zdôvodnenie: oprávnený záujem dotknutej osoby
      • Doba ukladania: nevyhnutná k odpovedi
    2. Objednávací formulár do servisu
      • Kontaktný formulár: pri odoslaní kontaktného formulára sa spracovávajú vaše osobné údaje z kontaktných políčok (Meno, Email, Telefón).
      • Účel: odpoveď na dopyt/otázku dotknutej osoby
      • Zdôvodnenie: oprávnený záujem dotknutej osoby
      • Doba ukladania: nevyhnutná k odpovedi
    3. Kontaktný formulár pre záujem o kontrolu originality
      • Kontaktný formulár: pri odoslaní kontaktného formulára sa spracovávajú vaše osobné údaje z kontaktných políčok (Meno, Email).
      • Účel: odpoveď na dopyt/otázku dotknutej osoby
      • Zdôvodnenie: oprávnený záujem dotknutej osoby
      • Doba ukladania: nevyhnutná k odpovedi
    4. Kontaktný formulár pre záujem o znaleckú činnosť
      • Kontaktný formulár: pri odoslaní kontaktného formulára sa spracovávajú vaše osobné údaje z kontaktných políčok (Meno, Email).
      • Účel: odpoveď na dopyt/otázku dotknutej osoby
      • Zdôvodnenie: oprávnený záujem dotknutej osoby
      • Doba ukladania: nevyhnutná k odpovedi
    5. Formulár pre registráciu do vernostného programu ROTOS
      • Formulár: pri odoslaní kontaktného formulára sa spracovávajú vaše osobné údaje z kontaktných políčok (Meno, Adresa bydliska, PSČ, Email, Telefón).
      • Účel: registrácia dotknutej osoby do vernostného programu, možnosť informovania o marketingových akciách a novinkách
      • Zdôvodnenie: oprávnený záujem dotknutej osoby
      • Doba ukladania: do ukončenia vernostného programu ROTOS alebo zrušenie členstva klientom resp. spoločnosťou AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o.
  10. POUŽÍVANIE COOKIES

    Keď navštívite našu webovú stránku, dochádza k automatickému zaznamenávaniu údajov a to technicky pomocou súborov cookie. Cookie je malý textový súbor, ktorý ukladá internetové nastavenia. Takmer každá webová stránka používa túto technológiu. Bližšie informácie o súboroch cookie, ktoré sa používajú na našej webovej stránke nájdete tu.
  11. KONTAKTNÉ ÚDAJE

    AUTO ROTOS – ROZBORA s.r.o.
    Račianska 184/B
    Bratislava 831 05
    info@auto-rotos.sk

Reklamačný poriadok

  1. INFORMÁCIE O SPOLOČNOSTI

    Spoločnosť AUTO ROTOS – ROZBORA, s.r.o., so sídlom Račianska 184/B 30, 831 05 Bratislava, IČO: 35 918 519, Obchodný register Okresného súdu Bratislava I., Oddiel: Sro, Vložka číslo 3471/B, (ďalej aj ROTOS“), vydáva v súlade s ustanoveniami zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a § 616 až 627 Občianskeho zákonníka v spojení s § 1 ods. 2 Obchodného zákonníka tento reklamačný poriadok s účinnosťou od 01.01. 2018.
  2. ÚČEL A PREDMET

    1. Reklamačný poriadok upravuje vzťahy medzi AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. a kupujúcim alebo objednávateľom (ďalej len „klient“) v súvislosti s uplatneným nárokom klienta zo zodpovednosti za vady predaného tovaru alebo poskytnutej služby (ďalej len „reklamácia“).
    2. Reklamačný poriadok upravuje podmienky, miesto a spôsob uplatnenia práv spotrebiteľa plynúcich zo zodpovednosti za vady tovaru alebo poskytnutej služby vykonanej za účelom opravy, úpravy, údržby alebo diagnostikovania vady vozidla, vrátane informácie, kde možno reklamáciu uplatniť.
    3. Pri reklamáciách sa v závislosti od právnej formy klienta postupuje nasledovne:
      1. v prípade spotrebiteľa v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“) sa postupuje v súlade kúpnou zmluvou a/alebo zmluvou o dielo, v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) a týmto reklamačným poriadkom,
      2. v prípade osoby inej ako spotrebiteľ (podnikateľ alebo právnická osoba) sa postupuje v súlade s kúpnou zmluvou a/alebo zmluvou o dielo a ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“).
    4. Spoločnosť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. má taktiež, v súlade s ustanovením § 2 písm. m) zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, postavenie určenej osoby. V prípade prijatia podnetu spotrebiteľa na poskytnutie odborného posúdenia sa použijú ustanovenia Obchodného, resp. Občianskeho zákonníka upravujúce zmluvu o dielo, v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona na ochranu spotrebiteľa upravujúce práva a povinnosti spotrebiteľa a určenej osoby.
    5. Na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie:
      1. spotrebiteľom fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti (Zákon o ochrane spotrebiteľa), resp. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti (Občiansky zákonník),
      2. vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie
      3. odborným posúdením vyjadrenie znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv
      4. určenou osobou osoba oprávnená výrobcom na vykonávanie záručných opráv.
  3. PRIJÍMANIE REKLAMÁCIÍ

    1. Reklamácie môžu byť podané písomne na adresu: AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o., so sídlom Račianska 184/B 30, 831 05 Bratislava, ústne, telefonicky, mailom alebo osobne v sídle AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. V prípade ústnej alebo telefonickej reklamácie AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. vyhotoví záznam o prijatí reklamácie.
    2. Z podania reklamácie musí byť zrejmé, kto ju podáva a čo je predmetom jej obsahu. Chyby sa uplatňujú označením chybnej vlastnosti alebo funkcie alebo popísaním prejavu vady, vrátane uvedenia momentu, kedy bola chyba kupujúcim, prípadne odberateľom zistená.
    3. Pri uplatnení práva zo zodpovednosti za:
      1. chyby tovaru je klient povinný predložiť všetky doklady týkajúce sa príslušného obchodu alebo služieb preukazujúce skutočnosti, ktoré reklamuje, na tento účel sa klient preukáže najmä osvedčením o registrácii motorového vozidla, Servisnou knižkou, Záručným listom a dokladom o svojom právnom pomere k vozidlu (napríklad kúpna zmluva, faktúra, lízingová zmluva) v ktoromkoľvek autorizovanom servise pre príslušnú značku. V prípade, že vozidlo do servisu AUTO ROTOS - ROZBORA S.R.O., pristaví iná osoba, než ktorá je uvedená na týchto dokumentoch, je táto osoba povinná predložiť súčasne plnú moc, ktorá ju oprávňuje k uplatňovaniu práv a povinností vyplývajúcich zo záruky,
      2. chyby služby (napríklad reklamácia v množstve, druhu, akosti, ceny, a pod.) je možné len u predávajúceho, resp. zhotoviteľa. Kupujúci/objednávateľ sa preukáže dokladom o nadobudnutí služby (napríklad faktúra alebo zmluva o vykonaní diela – zákazkový list). Osobou určenou na prijatie reklamácie služby, ktorá je povinná reklamáciu vybaviť, je vedúci predaja náhradných dielov a príslušenstva alebo vedúci servisu.
      V prípade, ak reklamácia neobsahuje požadované náležitosti, je AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. oprávnená vyzvať klienta na upresnenie reklamovaného nároku alebo na doplnenie požadovaných dokladov, ktoré sú potrebné pre riadne vedenie reklamačného konania.
    4. AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je povinná prijať reklamáciu spotrebiteľa v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby.
    5. AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je povinná pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
    6. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie spotrebiteľa vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
    7. Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť reklamáciu spotrebiteľa ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Dňom uplatnenia reklamácie je deň:
      1. kedy boli v mieste prevádzky predávajúceho osobne uplatnené práva zo zodpovednosti za vady tovaru preukázané prinesenou chybnou vecou spolu so všetkými požadovanými dokladmi.
      2. kedy bol v mieste prevádzky spoločnosti predávajúcim prevzatý reklamovaný tovar za účelom uplatnenia práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady tovaru spolu so všetkými požadovanými dokladmi.
    8. AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. reklamáciu vybaví, resp. reklamačné konanie bude ukončené odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodneným zamietnutím.
    9. AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. vedie evidenciu prijatých reklamácií a sťažností. Evidencia o reklamáciách a sťažnostiach obsahuje údaje o dátume uplatnenia reklamácie, dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a poradové číslo dokladu o uplatnení reklamácie, ako i ďalšie údaje, ak to stanovuje osobitný zákon.
    10. Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo spotrebiteľa na náhradu škody podľa osobitného predpisu. (Zákon č. 294/1999 Z. z. o zodpovednosti za škodu spôsobenú chybným výrobkom v znení zákona č. 451/2004 Z. z.).
  4. LEHOTA NA REKLAMÁCIU, ZÁRUČNÉ PODMIENKY A ZÁRUČNÁ DOBA

    1. Klient je povinný uplatniť reklamáciu voči AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. spôsobom uvedeným v bode 2. tohto reklamačného poriadku bez zbytočného odkladu odo dňa zistenia reklamovanej skutočnosti.
    2. Práva zo zodpovednosti za vady veci alebo služby, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnia v záručnej dobe.
    3. Na dodaný tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba, ktorej dĺžka a začiatok plynutia je v závislosti od konkrétneho modelu a značky vozidla bližšie špecifikovaná v kúpnej zmluve a servisnej knižke príslušného vozidla.
  5. KONTROLA TOVARU PRI PREVZATÍ

    1. Pri prevzatí tovaru a/alebo služby je klient povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je povinný na danú skutočnosť bezodkladne upozorniť AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. a na tento účel spísať protokol o zistených vadách. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek zrejmému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
    2. Kupujúci je povinný dodaný tovar a/alebo službu prehliadnuť bezodkladne po jeho prevzatí.
    3. Ak Kupujúci pri prevzatí tovaru a/alebo služby zistí akúkoľvek vadu, nekompletnosť alebo poškodenie, je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho. V prípade, ak Kupujúci neuplatní u Predávajúceho reklamáciu v lehote podľa predchádzajúcej vety, dodávka tovaru sa považuje za kompletnú a bez chýb a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.
  6. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    1. V prípade, že Kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Kupujúcim, Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/ oznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s ), pričom Kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
    2. Návrh Kupujúceho na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov obsahovať:
      1. meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
      2. presné označenie Predávajúceho,
      3. úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Kupujúci ako spotrebiteľ domáha,
      4. dátum, kedy sa Kupujúci ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Predávajúcim bol bezvýsledný,
      5. vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
    Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Kupujúci využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho a ktorý je dostupný aj na webovom sídle ministerstva (http://www.mhsr.sk/alternativne- riesenie-spotrebitelskych-sporov-clr/146956s ) a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu Kupujúci priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
  7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

    1. Reklamačný poriadok je k dispozícii v prevádzkových priestoroch spoločnosti AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. ako aj na internetovej stránke www.autorotos.sk .
    2. AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. je oprávnená v závislosti od zmien príslušných právnych predpisov jednostranne zmeniť alebo úplne nahradiť tento reklamačný poriadok aj bez predchádzajúceho upozornenia. Táto zmena bude zverejnená v obchodných priestoroch spoločnosti AUTO ROTOS - ROZBORA s.r.o. s určením účinnosti nového znenia reklamačného poriadku.
    3. Pre úpravu vzájomných práv a povinností v reklamačnom konaní, ktoré nie sú výslovne upravené týmto reklamačným poriadkom sa primerane použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov, najmä Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa v znení platnom a účinnom ku dňu uplatnenia reklamácie klientom.
    4. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 01.01.2018.

Ing. Anton Rozbora,
konateľ spoločnosti